آخرین اخبار

وزیر کشور: اواخر امسال اتیلن اولیه در پتروشیمی گچساران تولید خواهد شد

وزیر کشور با اشاره به اینکه آورده اولیه صنعت پتروشیمی گچساران سالانه ۸۰ میلیون دلار برای استان است گفت: بهره برداری از این طرح نقش مهمی در بهبود رشد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می کند. به گزارش توازن و به نقل از ایرنا، احمد وحیدی روز دوشنبه در بازدید از پتروشیمی گچساران با بیان […]

اشتراک گذاری
07 شهریور 1401
کد مطلب : 2866

وزیر کشور با اشاره به اینکه آورده اولیه صنعت پتروشیمی گچساران سالانه ۸۰ میلیون دلار برای استان است گفت: بهره برداری از این طرح نقش مهمی در بهبود رشد اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می کند.

به گزارش توازن و به نقل از ایرنا، احمد وحیدی روز دوشنبه در بازدید از پتروشیمی گچساران با بیان اینکه محصول مجتمع پتروشیمی گچساران یک‌میلیون تن اتیلن و نیز ۸۴ هزار تن +C۳(برش پروپان و سنگین تر) در سال خواهد بود گفت: در اواخر امسال اتیلن اولیه در پتروشیمی گچساران تولید خواهد شد.

وی تاکید کرد: پتروشیمی گچساران دهمین مجموعه تولید اتیلن کشور و زمینه‌ساز ورود صنایع جدیدی در حوزه نفت و گاز به کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه پتروشیمی در اشتغالزایی شهرستان گچساران نقش مهمی دارد اظهار داشت: با بهره‌برداری از پتروشیمی گچساران ۵۰۰ نفر به طور مستقیم مشغول بکار خواهند شد.

وحیدی ابراز داشت: مجتمع پتروشیمی این شهرستان بیش از ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امید است در اواخر امسال با تلاش متولیان امر و دولت سیزدهم شاهد تولید اولیه و آزمایشی اتیلن از پتروشیمی گچساران باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد : پتروشیمی گچساران در سال ۱۴۰۲ وارد فاز تولیدات جدید صنعتی در حوزه اتیلن و نفت و گاز شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 10 =